niedziela, 22 lutego 2015

Frywolitka - Pisanka z parek odwrotnych



Witam ponownie :-)

Miałam ostatnio trochę zawirowań  ale udało mi się przygotować kolejną pisankę z frywolitki. Projekt nie wymagający wielogodzinnej pracy ale wymagający umiejętności robienia parek odwrotnych. Wydmuszka którą ja używam mierzy 5,5 cm. i jest taka bardziej okrągła niż podłużna. Mam w planie przygotować jeszcze dla was dwie pisanki, wtedy będziecie mogli sobie wybrać wzór który wam się najbardziej podoba.

Co będziemy potrzebować do projektu:



Wzór który pomoże w rozwikłaniu zagadki jak taką pisankę zrobić :-)




Oczywiście kilka zdjęć, no bo przecież musicie wiedzieć co będziecie robić a z rysunku powyżej trudno sobie wyobrazić jak to wygląda.






Aby pomóc wam w wykonaniu projektu przygotowałam również filmik z instruktarzem.







1 komentarz: