poniedziałek, 13 lipca 2015

Frywolitka - Zakładka do książki

Witajcie!

Minęły już wieki od ostatniego posta którego zamieszczałam, ale w końcu mam dla was nowy projekt. Wzór bardzo funkcjonalny o wszelakim zastosowaniu. Dzięki znajomości elementu składowego sami  będziecie mogli sobie wymyślić do czego chcecie go wykorzystać. Czy będzie to zakładka, podkładka pod kubek czy też serwetka, a może OBRUS!!!
Nasza zakładka mierzy 23 cm w wzdłuż i 5,5 wszerz. Składa się ona z trzech połączonych takich samych motywów.



Do wykonania projektu jak zwykle potrzeba zaledwie kilku rzeczy; Nici - u mnie nici firmy Aida o grubości 20, ale równie dobrze możecie użyć nici nr.10. Aby ułatwić sobie sprawę nawijamy nitkę na czółenko z kłębka i nie odcinamy nitki.


Wykonałam dla was wzór zakładki, który ułatwi rozwiązanie całej misteri  wykonania projektu. Jeśli jednak i to nie pomoże - pytajcie ja jestem tu i służę pomocą.


Jak zwykle zrobiłam masę zdjęć, którymi się z wami dzielę bo dobrze jest wiedzieć jak nasz projekt wygląda. Na filmiku pokazuje dość szczegółowo wykonanie i jak pewnie się zorientujecie to moja zakładka przerodziła się w podkładkę pod kubek. Tym sposobem będziemy mieli jeszcze jeden wpis z podkładką :-)














2 komentarze:

  1. Udało się - zrobiłam zakładkę :) wg Twojego wzoru Agnieszko i korzystając z tutorialu :) Jest nierówno zrobiona, jeden łuczek jest luźniejszy i dłuższy, drugi bardziej ścisły, kółeczka krzywe, a całość poprzekręcana w różne strony, ale jest - moja pierwsza praca frywolitkowa i jestem z siebie dumna :) A wszystko dzięki Tobie i Twoim filmom, więc dziękuję, bardzo dziękuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń